in vestiar inseamna: atitudine de comunicare: experiente de invatare provocatoare: oameni care-ti pot schimba viata: ganduri care te inspira: intamplari experimentale: personaje carismatice: moduri speciale de a interpreta lumea: minti curioase: intalniri cu valori de viata: si emotie                                

Cine vine?

In Vestiar este in primul rand o solutie tihnita de dezvoltare personala si profesionala intr-o societate repezita si consumerista. 


In Vestiar intra si raman oameni care vor altceva: care nu mai cred in standard-ul general aplicat. Cei care cred ca tiparele sunt la fel de bune ca regulile: sa le stii dar sa mergi mai departe. Sunt cei care intuiesc sau stiu ca raspunsul lor e dincolo de explicatiile si instrumentele standard pe care le-au tot intalnit. 


Ne adresam atat iubitorilor de idei, celor care stiu ca o simpla idee are puterea de a schimba o viata cat si persoanelor curioase, celor care isi cauta propriul raspuns la intrebari adesea mai mari decat experienta lor. Au citit carti, articole, au facut traininguri si cursuri si totusi… sigur mai e ceva! 


In vestiar iti ofera sansa sa te gasesti, sa te descoperi, sa te inventezi chiar in modul pe care-l cauti. Sa afli, sa inveti lucruri de folos tie sau echipei tale. 


In vestiar va asteapta oameni consacrati, reprezentanti remarcabili si valorosi ale caror ideilor merita sa fie auzite. 

Ne propunem si reusim sa accesam si sa invatam din experienta marilor OAMENI: foarte sau mai putin cunoscuti insa profesionisti dincolo de doar si poate. 


In Vestiar adesea se intersecteaza resursele umane cu marketingul. 


Prin formule ambitios de simple dar esentiale de comunicare, prin procese oneste, directe si destepte de dezvoltare si coordonare a oamenilor, prin coerenta si alinierea proiectelor la obiectivele companiilor construim o baza solida pentru brand si o cultura puternica cu impact in business. 


Va indruma oameni care stiu lucruri absolut esentiale despre comunicare si relationare. 

Va ajuta profesionisti cu experienta remarcabila in strategii de business, de brand, de dezvoltat echipe si oameni.